Choď na obsah Choď na menu
 


Desať tipov ako premôcť čkanie

28. 5. 2011

1. Vypite za sebou sedem glgov studenej vody.

 

2. Zdvihnite ruky nad hlavu a prechádzajte sa po izbe. Na prvý pohľad banálny postup, ktorý však pomáha bránici získať pôvodný rytmus sťahov.

 

3. Skúste zadržať dych minimálne na 30 sekúnd.

 

4. Zadržte dych a trikrát po sebe preglgnite na prázdno.

 

5. Odporúča sa aj pitie mätového čaju, ktorý upokojuje svaly.

 

6. Dýchajte do papierového vrecúška. Inhalovanie oxidu uhličitého sa považuje za zaručený recept.

 

7. Vyskúšajte psychologický trik. Požiadajte svojho partnera, alebo kamarátku, aby povedali formulku: „Ak ešte raz štikneš, tak...“. Najlepšie je vymyslieť činnosť, ktorú nemáte rady, napríklad, ak ešte raz štikneš, budeš umývať riad celý týždeň.

 

8. Urobte desať drepov. Fyzická aktivita tiež pomáha bránici.

 

9. V mnohých prípadoch, hlavne o detí, sa odporúča šteklenie, vďaka ktorému dochádza k smiatiu a bránica sa  vracia do pôvodnej polohy.

 

10. Zjedzte lyžičku cukru. Impulzy nervov sa v ústach zmenia a bránica začne pracovať normálne.

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

zadžiavam dych,väčšinou :D

(Crazy, 25. 7. 2011 17:44)